Platforma Usług Elektronicznych ZUS powstała przede wszystkim z myślą o przedsiębiorcach, ale nie tylko. Za jej pośrednictwem można załatwić rozmaite sprawy związane z ubezpieczeniami społecznymi bez wychodzenia z pracy, czy z domu, także poza godzinami pracy urzędów.Jak założyć konto?

  1. Wejdź na stronę www.zus.pl
  2. Kliknij w zarejestruj w PUE.
  3. Wybierz sposób rejestracji.
  4. Wypełnij formularz.
  5. Potwierdź swoją tożsamość.

Rejestracji można również dokonać poprzez serwis bankowości elektronicznej, jeśli bank w którym posiadamy rachunek, zawarł porozumienie z ZUS-em. Wówczas rejestrację można dokonać na dwa sposoby:

  • wchodząc na stronę www.zus.pl, wybierając ikonę swojego banku, logując się do niego, wypełniając formularze oraz akceptując regulaminy,
  • bezpośrednio ze strony banku, wybierając odpowiednią ikonę, która przekieruje na stronę ZUS-u.